Nærværslinjen

Nærværslinjen er et supplement til Nærværskonsulenterne, hvor man via en app kan få hjælp døgnet rundt. Appen indeholder gode råd og vejledning til at støtte stresstruede eller stressramte medarbejdere.

At få hjælp med det samme er ifølge amerikanske undersøgelser afgørende for at mindske følgevirkningerne af en stresset situation. Gennem vores arbejde med forebyggelse og reducering af sygefravær oplever vi det samme. Både virksomheder og medarbejdere er glade for at kunne få akut hjælp, når situationen kræver det. Appen er således et vigtigt element i både den forebyggende og akutte indsats.

Rådgivning og vejledning 24/7

 

Nærværslinjen er tilgængelig hele tiden. Det er især en fordel i situationer, hvor den stressplagede har brug for hurtig støtte eller råd.

Via appen kan man få hjælp og støtte på to måder. Enten kan man få kontakt til en Nærværskonsulent, der kan rådgive og støtte medarbejderen, eller man kan ”tale” med en chatbot, som er udviklet med afsæt i at komme med gode råd via kunstig intelligens. Dermed kan medarbejderen komme i dialog med en chatbot og her stille spørgsmål og få svar, råd og vejledning.

Alle svar og råd er nedfældet af vores erfarne og kompetente Nærværskonsulenter, og den kunstige intelligens opbygger løbende sin viden og database baseret på de henvendelser og dialoger, som Nærværkonsulenterne har.

Med Nærværslinjen er hjælpen kun få klik væk